Canı Sıkılanlar Topiği - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Canı Sıkılanlar Topiği
13
●
332
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Canı Sıkılanlar Topiği
1
2
27-05-2008, 15:31:12
#1
by_wirus
Çok canım sıkılıyor çok. Boş boş oturuyorum anca forumu gezip bişeyler öğrenmeye çalışıyorum. Gececiler topiği var gündüzcüler topiği var buda Canı Sıkılanlar Topiği Olsun... sabah, öğle, akşam, gece farketmez
27-05-2008, 15:32:08
#2
webkit
Çat.. Çat.. Yabancılar götürüyor hani bize topiğide açsanız..
27-05-2008, 15:39:26
#3
by_wirus
one ?
27-05-2008, 21:14:13
#4
burak_cezaaa
Kitlenmez dimi konu içerde kitli kalmayalım ?
27-05-2008, 21:16:13
#5
ozk4n
burak_cezaaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kitlenmez dimi konu içerde kitli kalmayalım ?
:s cannız sıkıldığı kurduğunuz cümlelerden belli
27-05-2008, 21:20:13
#6
by_wirus
haklısın...
27-05-2008, 21:21:38
#7
ozk4n
ayriyetten konu yeri burasu değil off topic direkt
27-05-2008, 21:24:29
#8
by_wirus
bi mod. görürse atar inş.
27-05-2008, 21:28:49
#9
StoryLine
bi ben eksiktim tam oldu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler