• 27-05-2008, 15:31:12
    #1
    Çok canım sıkılıyor çok. Boş boş oturuyorum anca forumu gezip bişeyler öğrenmeye çalışıyorum. Gececiler topiği var gündüzcüler topiği var buda Canı Sıkılanlar Topiği Olsun... sabah, öğle, akşam, gece farketmez
  • 27-05-2008, 15:32:08
    #2
    Çat.. Çat.. Yabancılar götürüyor hani bize topiğide açsanız..
  • 27-05-2008, 15:39:26
    #3
    one ?
  • 27-05-2008, 21:14:13
    #4
    Kitlenmez dimi konu içerde kitli kalmayalım ?
  • 27-05-2008, 21:16:13
    #5
    burak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitlenmez dimi konu içerde kitli kalmayalım ?
    :s cannız sıkıldığı kurduğunuz cümlelerden belli
  • 27-05-2008, 21:20:13
    #6
    haklısın...
  • 27-05-2008, 21:21:38
    #7
    ayriyetten konu yeri burasu değil off topic direkt
  • 27-05-2008, 21:24:29
    #8
    bi mod. görürse atar inş.
  • 27-05-2008, 21:28:49
    #9
    bi ben eksiktim tam oldu