Şaban & 50cent - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şaban & 50cent
19
●
805
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Şaban & 50cent
1
2
3
23-08-2006, 22:56:09
#10
zedrh+
Misafir
eskidi bunlar
edit:benden önce yazılmış
24-08-2006, 00:06:12
#11
isimizbu
wonderfull harikaa
05-08-2013, 20:33:35
#12
Saviorhost
nihohahahahahahahaha
Gelin gelin radmin konu açtı Maxiqeyiqe
09-08-2013, 17:51:56
#13
Atiersoy
updullah gül
11-08-2013, 22:57:23
#14
Shrin
yıl olmuş 2013 hala 2006 konularını yukarı fışkırtanlar var
21-08-2013, 20:02:40
#15
KAHVEDAR
Shrin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yıl olmuş 2013 hala 2006 konularını yukarı fışkırtanlar var
konu radmin konusu olunca
hani belki güzel yorum yazarksan gold uyelik falan beleşe kaparmıyız derdinde millet
sen anlamıyon olayi :P
video kaldırılmış millet halen gülüyor neyi güldüklerine bi anlasam
21-08-2013, 20:19:47
#16
WBmuHAfiz
konuya bakmadan mı yorum atmışlar arkdaşlar anlamadık ama acayip bi hortlatma olmuş
sanırım silinen videoda bu olsa gerek...
http://www.youtube.com/watch?v=dj9u95cDlFQ
22-08-2013, 10:55:45
#17
BenimWebim
Konuyu beğenmeyip radmine -rep veriyorum
22-08-2013, 11:02:02
#18
SunucuservisTR
Üyeliği durduruldu
BenimWebim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu beğenmeyip radmine -rep veriyorum
konuyu beğenip radmine +rep veriyorum
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler