• 09-04-2008, 02:45:44
    #1
    Lise çağındaki bir çocuk kayıt olmak için okula gider...


    Müdür sorar : oğlum adın ne ?
    Çocuk : mememehmet yayayayakut .....
    Müdür : oğlum kekememisin sen?
    çocuk : hayır hocam, babam kekemeydi nüfus memuru da o... çocuğuymuş
  • 09-04-2008, 02:48:56
    #2
    zuhhhaaaa
  • 09-04-2008, 02:52:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    allahım ya gece gece güldürdün allahta seni güldürsün tşkler..
  • 09-04-2008, 02:58:27
    #4
    uahuahua çok güzel ya gece gece iyi geldi canlandım
  • 09-04-2008, 08:40:32
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sabah sabah iyi geldi
  • 09-04-2008, 09:02:38
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ))))) komik hakkaten
  • 09-04-2008, 09:03:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kaliteli olmuş hadi babasını anladık peki nufüs memuru biye böle .... yapmış
  • 09-04-2008, 09:07:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    güzeldi lafı gedigine koymuş
  • 09-04-2008, 09:18:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ohoho çok güldüm sağol