• 29-07-2015, 23:19:32
    #1
    5 yıldır burdayım ilk defa samimi olarak destek istiyorum. Şimdiden yardımcı olan dostlarıma teşekkürlerimi sunuyorum Eyvallah.

    Eşim facebookta bir sayfada yarışmaya katılmış oğlumuzun resmini yayınlamış. r10 ailesi olarak siz değerli webmaster kardeşlerimden beğenmenizi rica ediyorum. Bakalım üye olarak birbirimize ne kadar yardmcı oluyoruz gaz vermiyorum bakalım r10 gücü işe yarayacak mı ? Beğenen beğendim yazsın dostlar


    https://www.facebook.com/AriMamacomt...type=1&theater
  • 30-07-2015, 02:06:42
    #2
    Beğendim, umarım kazanırsınız.
  • 12-08-2015, 21:06:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kerataya bir beğenide benden ozaman
  • 12-08-2015, 21:18:15
    #4
    beğendim,bol şans
  • 12-08-2015, 21:24:25
    #5
    beğendim
  • 13-08-2015, 00:44:27
    #6
    Beğendim
  • 13-08-2015, 00:47:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Begendim umarım Kazanırsınız.
  • 13-08-2015, 03:46:22
    #9
    mama yicek yaşı geçmiş o ya yinede beğendim..