• 14-03-2008, 16:39:00
    #1
    Misafir
    desem hemen içeri girersiniz değil mi ama kullanmıyor
  • 14-03-2008, 16:40:23
    #2
    Misafir
    yuh dedim bi an
  • 14-03-2008, 16:42:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    şakacı seni.
  • 14-03-2008, 16:42:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaan, kafan iyi mi ?
  • 14-03-2008, 16:43:18
    #5
    Misafir
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaan, kafan iyi mi ?
    herzaman

    350k'lık extremeyi ortağıma gösterip bu mynetin dedim birazda üsteledim yiyordu ama yemedi
  • 14-03-2008, 16:43:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oda bişimi google'de kullanacakmış resmi açıklama yaptı
  • 14-03-2008, 16:47:03
    #7
    direk daldım içeri
  • 14-03-2008, 16:50:24
    #8
    Mynet Free Counter sayacı kullanmıyor muydu ya ? Hemde elmalısından
  • 14-03-2008, 16:51:50
    #9
    Açıklıyorum ;
    Mynet'in hostcusu benim.
    Keratalar 100gb bw yiyor saatte..
    Suspand atacam ya gıcık herifler