Mynet'de extreme kullanıyor - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mynet'de extreme kullanıyor
38
●
1.024
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Mynet'de extreme kullanıyor
1
2
3
4
5
16-03-2008, 21:59:08
#37
uysal_rockci
dedim noluyoz birden
acıdıydım bi an mynete
16-03-2008, 22:03:19
#38
TaGo
Hemen döşenmeye hazırlanıyorum zaten bu adamlar anca bu kadar iş yapar. bir sayaç yazmaya bile üşenirler, reziller, kepazeler falanlar filanlar fişmekanlar :P
16-03-2008, 22:10:05
#39
Fibonacci
Dostum istanbullu dedin ama bu kız zenci.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler