• 14-03-2008, 20:26:01
    #19
    ben de direk daldım ne şakacı adamsın
  • 14-03-2008, 20:28:58
    #20
    Belki eskiden kullanıyordur :P
  • 14-03-2008, 20:31:17
    #21
    Misafir
    aytuggg 'da şuanda konuda, google mühendisinede yedirdiysem tamamdır

    bakın beyler görün google bile bu konuda

    Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
    kaantukek*, aytuggg+, VirtuE
  • 14-03-2008, 21:15:50
    #22
    Kurumsal Üye


  • 14-03-2008, 21:18:55
    #23
    Link ölmüş link nerde ?

    hani?
  • 14-03-2008, 21:34:12
    #24
    Misafir
    hahahaha Priapos ne linki
  • 14-03-2008, 22:40:08
    #25
    bende extreme kullanıyorum ama tartışma konusu olmuyor mynetin ayrıcalığı ne
  • 14-03-2008, 22:41:09
    #26
    Misafir
    sen kaç beni tanıdılar diyeni yakaladıgım anda kaçıracam tenhada ...
  • 14-03-2008, 22:45:28
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hitine bi bakıyım dedim yaw neyse