Arkadaşlar kaç mesajda kaç rank oluyoruz ?
bunun açıklaması hangi sayfada (bulamadım)
R10 Rank seviyeleri ?
12
●1.422
- 07-11-2014, 00:16:22Üyeliği durdurulduBunun hiçbir önemi yok, önemli olan faydalanmak, faydalı olabilmek, dürüst ticaret yapmak ve elinden geldiği kadar banlanmamak. Rank 10 olur ama süresiz banlanırsın, o kadar rank alacam diye kastığın postlar boşa gider. Forum kelimesini tam anlayıp işlevine göre hareket etmek lazım + kurallara ve ticari ahlaka uyulduğu sürece zaten ne ban yersin nede ters birşeyler olur.
- 07-11-2014, 00:19:23Üyeliği durduruldu
- 17-11-2014, 19:26:28Üyeliği durdurulduAldığın mesaj sayısına göre değişiyor diye biliyorum. Tek tek profillere girip hesaplama yapabilirsin bende merak ediyorum aslında
