• 06-11-2014, 23:51:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kaç mesajda kaç rank oluyoruz ?

    bunun açıklaması hangi sayfada (bulamadım)
  • 07-11-2014, 00:16:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bunun hiçbir önemi yok, önemli olan faydalanmak, faydalı olabilmek, dürüst ticaret yapmak ve elinden geldiği kadar banlanmamak. Rank 10 olur ama süresiz banlanırsın, o kadar rank alacam diye kastığın postlar boşa gider. Forum kelimesini tam anlayıp işlevine göre hareket etmek lazım + kurallara ve ticari ahlaka uyulduğu sürece zaten ne ban yersin nede ters birşeyler olur.
  • 07-11-2014, 00:19:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun hiçbir önemi yok, önemli olan faydalanmak, faydalı olabilmek, dürüst ticaret yapmak ve elinden geldiği kadar banlanmamak. Rank 10 olur ama süresiz banlanırsın, o kadar rank alacam diye kastığın postlar boşa gider. Forum kelimesini tam anlayıp işlevine göre hareket etmek lazım + kurallara ve ticari ahlaka uyulduğu sürece zaten ne ban yersin nede ters birşeyler olur.
    Önerilerinize Teşekkürler

    ama merakım sürüyor
  • 17-11-2014, 19:26:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aldığın mesaj sayısına göre değişiyor diye biliyorum. Tek tek profillere girip hesaplama yapabilirsin bende merak ediyorum aslında
  • 19-11-2014, 20:27:19
    #5
    500-1000-2000 diye gidiyordu herhalde bi ara görmüştüm
  • 23-11-2014, 13:55:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hatırladığım şöyleydi

    100
    250
    500
    1000
    2500
    5000
    10000
  • 23-11-2014, 14:18:40
    #7
    R10 rankın pek bir işe yaradığını sanmıyorum.
  • 23-11-2014, 15:13:03
    #8
    5 ile 6 arasında çok fark var şikayetçiyim
  • 10-04-2019, 22:01:52
    #9
    Rankların yayınlandığı bir sayfa yok mu arkadaşlar?