• 20-02-2008, 11:39:04
    #28
    bencede öyle
  • 20-02-2008, 13:07:15
    #29
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üretim hatası sanırım bunlar
    seri sonu bunlar, defolu
  • 20-02-2008, 13:32:04
    #30
    Eren&İlkem Holding Gayri Resmi KDV siz Fan Grubu. üye olmayanın holdingini sapanla basıyoruz!!!
  • 20-02-2008, 13:35:46
    #31
    Üyeliği durduruldu
    şimdi mal dicem bizden biri cıkarsa ayıp olcak
  • 20-02-2008, 13:56:54
    #32
    batılalaşma çabasındaki bi holdingiz biz

    MaxiGaeyiq'de bunlara özel bi kategori açılsın.
  • 20-02-2008, 14:22:43
    #33
    Alıntı
    Eren:
    suan ıstesem 250 ytl para ayarlarım ben
    çok zenginim ben dio yaa
  • 20-02-2008, 14:29:06
    #34
    Üyeliği durduruldu
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    batılalaşma çabasındaki bi holdingiz biz

    MaxiGaeyiq'de bunlara özel bi kategori açılsın.
    katılıyorum
  • 20-02-2008, 18:42:37
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ne denyosu ya senden benden akıllılar maşallah tu tu tu tu nazar değmesin

    1 saattr okuyorum muhteşemler amma makara var adamlarda
  • 20-02-2008, 18:44:27
    #36
    hadi hadi kim bunlar çıksın ortaya