Prototip yeni nesil vepmastırlar - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Prototip yeni nesil vepmastırlar
65
●
1.600
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Prototip yeni nesil vepmastırlar
İlk
3
4
5
6
7
8
19-02-2008, 18:03:14
#64
rnmks
banada geldiler
küfür ettim gittiler ibineler
19-02-2008, 22:58:54
#65
TayFunKesKin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu adamlar benden istesin vallaha 75'e bırakacağım
TayFun KesKin
20-02-2008, 02:52:43
#66
DooMsDaY
kilitlendim yahu.. harbi adamı koparır bunlar
babasının holding'i varmış, komşusuda 250 liraya şahin alıyormuş.
en süper yeride şurasıydı
(22:28)
Eren:
tamam grurur yapma heri
(22:29)
Eren:
75 e bitirek işi
(22:29)
Eren:
kimsenni habarı olmaz
İlk
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler