[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=LuSBCIV1zuQ&e[/MEDIA]
Güzel bir reklam ve güzel bir animasyon...
Bu bebek hepinizi döver :)
10
●414
- 18-02-2008, 23:29:17aynen bende o bölümde köpeğe cok güldümleventt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle