r10'a Basın Açıklaması - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'a Basın Açıklaması
73
●
1.487
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10'a Basın Açıklaması
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
09-02-2008, 21:22:14
#55
MultiMedia
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o aslında gif hareketli
ama burayı beğenmedi oynamıyo
sabit durdu kızın arkasından demediklerini bırakmadılar
bide oynasa kim bilir neler dicekler
09-02-2008, 21:32:36
#56
My_X
Üyeliği durduruldu
Oynak derlerdi fingirdiyo derlerdi
oynaşıyo derlerdi ama bu kız nasıl
yeni avatarım
09-02-2008, 21:41:55
#57
HayaleT_alp
taglara bak ya
tövbe tövbe
09-02-2008, 21:42:04
#58
MultiMedia
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oynak derlerdi fingirdiyo derlerdi
oynaşıyo derlerdi ama bu kız nasıl
yeni avatarım
bunca şeyden sonra hala kız resmi koyuyo
yorumsuz
09-02-2008, 21:43:01
#59
My_X
Üyeliği durduruldu
ya ufacık kızlar bunlar şeker şeker ne istiyosunuz bunlardan
09-02-2008, 21:46:45
#60
MultiMedia
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya ufacık kızlar bunlar şeker şeker ne istiyosunuz bunlardan
ben ne senden nede şeker kızlarından bişey istiyorum
abi konu kubi'nin taglarından My_X'in avatarındaki kızlara kadar nasıl geldi ya
09-02-2008, 21:49:07
#61
HayaleT_alp
MultiMedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben ne senden nede şeker kızlarından bişey istiyorum
abi konu kubi'nin taglarından My_X'in avatarındaki kızlara kadar nasıl geldi ya
evet katılıyorum nereye geldi
bir avatar için şu taglara bakın ya
09-02-2008, 21:52:16
#62
Garavel
Üyeliği durduruldu
Bende tam teklif etsem kabul edermi diye düşünmeye başlamıştım .
09-02-2008, 21:53:17
#63
My_X
Üyeliği durduruldu
heh bi sen eksiktin gel anasını satayım
gelen cevabını alıyo
kız değilim yav kız olması zordur harbi
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler