r10'a Basın Açıklaması
73
●1.487
- 09-02-2008, 15:34:45kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞaka dedim ya ne ciddisiach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2008, 18:11:32bi gün girmedim foruma şu açılan konuya şu yazılara bakın bu kubi işi iyice büyüdü abi
önünü kesmek lazım bu işin My_X kubi'yi tag kralıda yapıcam derken başına gelmeyen kalmadı
- 09-02-2008, 20:39:12Üyeliği durdurulduevet kızda olduk şeyde ne yapalım kader diyip geçiyoruzMultiMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2008, 20:46:37bu avatardakini benmi sandınız muhabbeti çok güzeldiMy_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Arkadaşlar My_X ve Kubi abimiz en delikanlı webmaster abilerimizdendir ve aralarında iş ilişkisinden başka bişey yoktur,sinirlendirceksiniz kubi'yi sonra bi daha ne gold ne silver göremiceksiniz batıcak r10
gerçi kubi halinden memnun gibi olan My_X'e olmuş
- 09-02-2008, 20:57:41walla ben senden eminimde
kubi ses çıkarmıyosa ondan pek emin olmamam
kubi bi açıklama bekliyoruz ama