r10'a Basın Açıklaması
73
●1.487
- 09-02-2008, 15:06:09sen ne diyon bugn kocaeliye gidiyodumach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2008, 15:07:06hakkaten çok ciddi yazmışsınEntegre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2008, 15:10:29yazık ya böyle ensest ilişkilere nasıl izin veriliyor forum içinde küçük arkadaşlarımız var (aytugg v.b..) ayıp ayıp
