r10'a Basın Açıklaması - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'a Basın Açıklaması
73
●
1.487
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10'a Basın Açıklaması
1
2
3
4
5
6
7
Son
09-02-2008, 14:31:18
#10
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende gene yonja olayı sanmıştım
09-02-2008, 14:31:57
#11
kubilay
my_x kubiye veriyo
hahewhaehaeha
09-02-2008, 14:32:40
#12
My_X
Üyeliği durduruldu
ben o tagları girenin
kubi sende bi açıklama yap be çarpık çarpık olduk
hoşuanamı gitti o tag pis
09-02-2008, 14:35:33
#13
kubilay
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hoşuanamı gitti o tag pis
olm sen pis, gıcık şey, ayyy gibi kelimeler kullanırsan kıllanırım ben
09-02-2008, 14:36:49
#14
My_X
Üyeliği durduruldu
kubi senin fazntezilerini anlayamadım bırakıcam forumu falan 8 yıllık internet adamıyım ben bi gururum var hiç bi ortamda gelmedi bunlar başıma
09-02-2008, 14:37:19
#15
VirtuE
kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olm sen pis, gıcık şey, ayyy gibi kelimeler kullanırsan kıllanırım ben
Yalanda değil
09-02-2008, 14:37:42
#16
Misafir
İlk defa geliyormuş başına ne kötü :P
09-02-2008, 14:38:30
#17
My_X
Üyeliği durduruldu
gokyuzu senin başına çok mu geldi
09-02-2008, 14:39:04
#18
Misafir
Senin görmüşlüğün kadar, bizim geçirmişliğimiz var
)))))))))))))))))))
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler