Yaran mı var?
Redkek yapsaydı hülooğ diye hönkürür müydün?
Bu üçü çelişki mi?
Burda siyasetin yasak olduğunu düşünüyorm o yüzden bu mesajımda sonra sana cevap atmıcam ben ne hüloğcuyum ne atatürkçüyüm ne ondanım ne bundan ben insanım sadece kendi fikrimi söyledim asıl sen kım oluyorsn beni ötekileştirmeye çalışıyorsun kim veya ne yaptıgım hakında en ufak fikrin olmadğı halde beni redhacklı ve huloglu falan diye ayırmaya çalıyorsun melih gökçekte bi türk ve sanki amerikan topraklarını işgal etmişler gibi adamın hesabını heyklıyorlar o kadar vatan sevgisi olsaydı onlarda binlerce yıldır bu topraklar sömüren israil amerikan başkanlarının hesabını heyklesinler yiyosa tabi.
BİRBİRİMİZLE KAVGA ETMEYİ BIRAKTIĞIMIZ ZAMAN İŞTE O ZAMAN GERÇEKTEN Bİ YERELERE GELEBİLİRİZ.