R10 Olmadan Önce - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Olmadan Önce
10
●
422
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Olmadan Önce
1
2
27-06-2014, 22:45:17
#10
marzenbecher
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.youtube.com/watch?v=wGgNUOW-dvc
http://www.youtube.com/watch?v=DAbojsKS9Gg
27-06-2014, 23:17:55
#11
CengizYurek
marzenbecher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
***** ne hocam? P Mİ W Mİ?
W tabiki. P ile isim olmaz. Gervi günah olarak bakildiginda w isi daha sakat
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler