• 15-03-2014, 19:17:19
    #2
    logo paint terk olmuş hey gidi zamanlar.
  • 15-03-2014, 19:32:06
    #3
    Birde r10 hiç gelişmiyor derler
  • 15-03-2014, 19:56:12
    #4
    Evrim
  • 15-03-2014, 20:06:46
    #5
    Demekki uğraşılırsa bügünden 10 sene sonra r10 gibi bir platform kurulabilirmiş
  • 15-03-2014, 20:24:07
    #6
    Fena
  • 15-03-2014, 21:17:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    1 2 3

    456

  • 15-03-2014, 21:20:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ne günlermiş be

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 15-03-2014, 22:47:56
    #9
    Aslında logo dışında pek de fazla bir değişiklik yok. Sadece içerik girilmiş