R10'un ilk günü :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'un ilk günü :)
16
●
824
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'un ilk günü :)
1
2
15-03-2014, 19:04:36
#1
arthur
https://web.archive.org/web/20050701...//www.r10.net/
15-03-2014, 19:17:19
#2
Electr0sis
logo paint terk olmuş hey gidi zamanlar.
15-03-2014, 19:32:06
#3
Yenile
Birde r10 hiç gelişmiyor derler
15-03-2014, 19:56:12
#4
Penguenn
Evrim
15-03-2014, 20:06:46
#5
roadscrat
Demekki uğraşılırsa bügünden 10 sene sonra r10 gibi bir platform kurulabilirmiş
15-03-2014, 20:24:07
#6
Wowedia
Fena
15-03-2014, 21:17:31
#7
S3RK4N
Üyeliği durduruldu
1
2
3
4
5
6
15-03-2014, 21:20:44
#8
Noventa
Üyeliği durduruldu
Ne günlermiş be
Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
15-03-2014, 22:47:56
#9
gokayc
Aslında logo dışında pek de fazla bir değişiklik yok. Sadece içerik girilmiş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler