• 13-03-2014, 22:32:10
    #1
    Bence komik Bayan ve çocukların alındığı maçta yine küfür edilince Bursaspor 1 maç ceza aldı. Bence bedava maça gitmek için bile bile küfür ediyorlar Kısır döngü



    http://www.cnnturk.com/haber/spor/fu...a-1er-mac-ceza
  • 14-03-2014, 16:31:09
    #2
    ahahahas
  • 14-03-2014, 16:35:01
    #3
    Durum öleyse önünü alamazlar
  • 14-03-2014, 16:45:53
    #4
    Peki bayan ve çocuklar o cezalı maça girebilecek mi
  • 14-03-2014, 17:24:35
    #5
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yanlis hatirlamiyorsam besiktas yada fenerbahce de bu sekilde ceza yemisti. ayrica seyircisiz macta seyircisiz oynama ceza alma olayi yine bu topraklarda oldu
  • 14-03-2014, 17:26:30
    #6
    Kurumsal PLUS
    Bu hiç bişey değil! Biz fenerbahçe olarak bir ilke imza attık ve seyircisiz maçta seyircisiz oynama cezası aldık. Paraşütle sahaya meşale atmış adamız ^^
  • 14-03-2014, 17:38:58
    #7
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bayan ve çocuklar o cezalı maça girebilecek mi
    Gidecekler, TFF nin bug unu bulmuşlar
  • 14-03-2014, 17:44:49
    #8
    Ahahaha.
  • 14-03-2014, 21:08:43
    #9
    Diyarbakır'a geldiği zamanda ebediyen bir daha gelmemek üzere ceza almıştı ...