• 22-01-2008, 20:09:42
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nomad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde küçükken küçük nomad fermuarıma sıkışmıştı. dedem çıkarmak için baya bi uğraşmıştı.
    ups. geçmiş olsun=)
  • 25-01-2008, 07:53:11
    #47
    Üyeliği durduruldu
    geçen Gün Altay - Ksk Maçı Vardı Berabere Kaldı
  • 26-01-2008, 22:58:09
    #48
    adama bak bir gol attı donunu indirdi