Msn'de Nickimi Çalan Kırkız - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn'de Nickimi Çalan Kırkız
24
●
750
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Msn'de Nickimi Çalan Kırkız
1
2
3
12-12-2007, 03:20:09
#19
Erol
Üyeliği durduruldu
Serkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vardımda çok kişi vardı
resim var mı
yahu hani en son biz gelmiştik.3 kişi olarak
yanımda gözlüklü bi ark. vardı
12-12-2007, 03:20:17
#20
Labidu
Misafir
kardeş çıkmayın
12-12-2007, 03:25:10
#21
deli dana
yatın yav. sulantı başlamış. buharlaşmadan dinlenin.
12-12-2007, 03:38:16
#22
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence topuğuna sıkmak lazım
12-12-2007, 03:44:01
#23
Erol
Üyeliği durduruldu
hatta sendin sanırım, 2 tane dürüm almıştın herhalde, 1 tanesini yiyemedn bana verdn.bende yanımdaki çocuğa verdim
13-12-2007, 10:31:48
#24
Scorpion1
Serkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tabii benim oruç başıma vurmuştu
o an şimdi olsa hayatta vermezdim
açık ve net
erol gel kardeşim ne istersen ısmarlarım ben sana parasını sen ödersin ama para üstünüde ben alırım.
13-12-2007, 10:52:23
#25
HKNOCN
Savcılığı mı devreye soksak
MIT'e haber verelim.. MOSSAD ajanlarınıda haberdar etmekte fayda var
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler