• 24-11-2007, 20:54:28
    #1
    Arkadaşlar dün büyük bir markete girdim... Meltem sigarası alacaktım kasiyere söyledim meltem var mı diye.Arkada da kuyruk var baya bi.. kasiyer bayan demez mi '' Meltemi üst kata aldılar artık büroda duruyor'' öyle deyince ben bi şaşırdım üst reyona baktım acaba sigara ordamı diye sonradan jeton düştü baska meltemden bahsediyormuş aldıgım seyleri poşete koyarken kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi telefonu çıkarttım birşey olmusta ona gülüyormuş gibi yaptım ama öldüm gülmekten: ) Ama suç bende meltem sigarası var mı desene... Bugun yine gittim bu kez winston alıcaktım winston sigarası var mı dedim
  • 24-11-2007, 20:58:07
    #2
    ilginçmiş...
  • 24-11-2007, 21:15:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    meltem içilir mi,kalite takıl :d
  • 24-11-2007, 21:44:05
    #4
    hehe güzel vallaa iyi gülmüşsündür
  • 24-11-2007, 21:46:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bir de MeltemIs*k@hotmail.com muhabbeti vardı
  • 24-11-2007, 21:46:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    O da güzel ya. Cep telefonu çıkarıp ona gülme işi iyiymiş, bazen lazım oluyor böyle taktikler
  • 25-11-2007, 01:00:28
    #7
    Ceptelefonlu gülme taktiğini tuttum arkadaşlar
    Neden daha önce düşünemedim ki ben bunu
  • 25-11-2007, 02:21:27
    #8
    yok ben kendim için almıyorum zaten sigara kullanmıyorum Evet o an tek düşüncem '' Allahım bi an önce burdan kurtulayım ''...
  • 25-11-2007, 13:32:26
    #9
    -winston varmı ?
    +onu amerika şubemize aldılar