Meltem'i büroya aldılar...
30
●1.052
- 24-11-2007, 20:54:28Arkadaşlar dün büyük bir markete girdim... Meltem sigarası alacaktım kasiyere söyledim meltem var mı diye.Arkada da kuyruk var baya bi.. kasiyer bayan demez mi '' Meltemi üst kata aldılar artık büroda duruyor'' öyle deyince ben bi şaşırdım üst reyona baktım acaba sigara ordamı diye sonradan jeton düştü baska meltemden bahsediyormuş aldıgım seyleri poşete koyarken kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi telefonu çıkarttım birşey olmusta ona gülüyormuş gibi yaptım ama öldüm gülmekten: ) Ama suç bende meltem sigarası var mı desene... Bugun yine gittim bu kez winston alıcaktım winston sigarası var mı dedim