• 15-01-2010, 09:41:45
    #10
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Link satıldı ödeme bekliyorum ?
  • 16-01-2010, 18:17:44
    #11
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link satıldı ödeme bekliyorum ?
    Özel Mesajla Ödemenizi Yaptığımı ve Screni Gönderdim Hala NEden Konuma Yazma Gereği Duydunuz Msn'dede Konuştuk Memurdan Kaynaklandığını Söyleyen Sizdiniz ?


    Ayrıca Madem Yazdınız Konu Güncel Link Alımıda Yapıyorum.
  • 16-01-2010, 18:22:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pm gonderdim
  • 16-01-2010, 18:40:34
    #13
    dönüş yaptım size yine devam
  • 16-01-2010, 21:04:41
    #14
    link satıldı 3 aylık https://www.r10.net/link-borsasi/5343...rli-cikis.html
  • 16-01-2010, 21:08:35
    #15
    Devam Ediyoruz Almaya.
  • 16-01-2010, 21:11:01
    #16
    Pm attım.Olumlu-olumsuz dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 19-01-2010, 22:48:40
    #17
    Link Alınmıştır Ödemesi Yapılmıştır Arkadaşın.
  • 19-01-2010, 22:51:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Konu sahibinin isteği üzerine kilitlenmiştir.