• 30-10-2014, 18:43:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konu kilitlenebilir.
  • 30-10-2014, 19:40:43
    #2
    Doyurucu menü olarak hangisini tavsiye edersiniz deneyelim
  • 30-10-2014, 19:45:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mct2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doyurucu menü olarak hangisini tavsiye edersiniz deneyelim
    Tek kişi için extreme menü en mantıklı seçim olur iki veya daha fazla kişi için 11-11 Bucket menü.

    Extreme Menü 18 TL yanına yan ürün alırsanı salata ekstra 1 litre kola vs gibi 12-13 liraya gelir indirimli.

    Bucket Menü 18 TL'ye gelir. 3 kişi rahatlıkla doyar.

    Sipariş geliyor, yiyorsunuz ücreti sonra ödüyorsunuz.
  • 30-10-2014, 19:47:02
    #4
    demkoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * KFC Ürünlerin 35 TL üzeri tüm siparişler %50 indirimli.

    ** 22-35 TL arası siparişleriniz 10 TL indirimli.

    Örneğin 25.Yıl Kova Menüsü sadece 15 TL.

    11-11 Bucket Menü 36 TL yerine sadece 18 TL .



    Bölgenize servis yapan bir KFC Restaurantı ve indirimli sipariş vermek istiyorsanız tek yapmanız gereken açık adresinizi bana iletmeniz. Sonrasında ben siparişinizi ücretsiz olarak kendi hesabımdan oluşturuyorum ve adresinize geliyor.Gelen kuryeye herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz. Menü teslim edildikten sonra ürün ücretini banka hesaplarıma gönderiyorsunuz.








    Hocam sürekli online oluyor musun?
    Hangi bankaları kabul ediyorsun filan bunlarıda yazar mısın


    iPhone 5S 'ten Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 30-10-2014, 19:49:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sürekli online oluyor musun?
    Hangi bankaları kabul ediyorsun filan bunlarıda yazar mısın


    iPhone 5S 'ten Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Bankaları ilk mesaja ekliyorum. PM atar ya da alıntı yaparsanız 5 dakika içerisinde yanıtlarım tapatalk kullandığım için.
  • 30-10-2014, 20:43:12
    #6
    Bu kampanya ne zamana kadar geçerli? Haftasonu bende sipariş veririm, KFC güzeldir, tavsiye ederim denemeyenler için.
  • 30-10-2014, 21:01:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Şimdilik 1 hafta ( 6 Kasım'a dek )... Herkese afiyet olsun
  • 30-10-2014, 21:04:34
    #8
    paypal kabul ediyormusunuz ?
  • 30-10-2014, 21:22:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paypal kabul ediyormusunuz ?
    +2 TL ile evet