• 29-09-2014, 14:05:16
    #19
    Üyeliği durduruldu
    siparişlerimi verdim gelince yazarım burdan teşekkürler.
  • 29-09-2014, 14:14:23
    #20
    2 adet almak istiyorum pm gönderirmisiniz.
  • 29-09-2014, 14:15:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    birçok kod alabilirim pm gönderebilirmisiniz?
  • 29-09-2014, 14:16:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    1 adet için daha ödeme geçildi kod bekleniyor.
  • 29-09-2014, 14:21:04
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Size vereceğim kod ile resimde gördüğünüz pizzalardan dilediğinizi ücretsiz sipariş verebilirsiniz. Size vereceğim kodu hemen kullanmanız gerekiyor. Sipariş ekranında anında gelsin diyebilirsiniz veya dilerseniz ileri tarihli gönderim de yapabilirsiniz.

    Kod: 3 TL

    Arkadaşlar sıra ile herkese yazıyorum lütfen birden fazla mesaj göndermeyin.
    hocam 6tl attım
  • 29-09-2014, 14:28:57
    #24
  • 29-09-2014, 14:30:25
    #25
    2 adetde ben alayım hocam banka bilgilerinizi pm olarak atarmısınız.
  • 29-09-2014, 14:34:14
    #26
    Banka bilgilerini pm alabilirmiyim
  • 29-09-2014, 14:36:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bu günde r10 halkının karnı ucuzdan doydu