• 21-09-2014, 15:54:09
    #1
    Kampanya Bitti..Herkese Teşekkürler
  • 21-09-2014, 17:59:03
    #2
    çiğkötfe konusu vardı hocam bi tane.. orada millet istiyordu.. oraya bi yaz istersen.
  • 21-09-2014, 18:04:38
    #3
    Konu sahibine ayıp olur diye yazmadım
  • 21-09-2014, 18:13:20
    #4
    niye ayıp olsun hocam adamın elinde bitmişti hesap.. Hem onunda işine gelir daha fazla kişi alır çiğköfte..

    iletişime geçebilrisin bence..
  • 21-09-2014, 18:29:06
    #5
    Tamamdır yazdım
  • 21-09-2014, 19:07:12
    #6
    PP geçerli ise 1 tane alabilir miyim?

    1 TL'mi, 2 TL'mi?
  • 21-09-2014, 19:09:54
    #7
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PP geçerli ise 1 tane alabilir miyim?

    1 TL'mi, 2 TL'mi?
    2 Tl pahalı gelmiş enpara var hocam paypal ile uğraşmak istemiyorum
  • 21-09-2014, 19:19:34
    #8
    Hesap alındı. Teşekkürler.
  • 21-09-2014, 19:42:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hesaplar alındı teşekkürler..