• 22-02-2026, 13:20:46
    #1
    Merhaba r10, elimde solana tutuyorum. Sizce geleceği nasıl? Elinde Solana tutan var mı
  • 22-02-2026, 13:33:57
    #2
    Ben 20 dolara düşerse yatırım yapmayı düşünüyorum. 1.000 tane alıp 3-4 sene beklenirse ciddi şekilde kar edilir. Ama buralardan alınırsa 2-3x kar bırakır o yüzden dip yapmasını bekliyorum. Geçen ayı sezonu 8 dolara kadar düşüp boğa da 250 dolar üzerine çıkmıştı.
  • 13-06-2026, 02:26:38
    #3
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 20 dolara düşerse yatırım yapmayı düşünüyorum. 1.000 tane alıp 3-4 sene beklenirse ciddi şekilde kar edilir. Ama buralardan alınırsa 2-3x kar bırakır o yüzden dip yapmasını bekliyorum. Geçen ayı sezonu 8 dolara kadar düşüp boğa da 250 dolar üzerine çıkmıştı.
    çok düştü hocam naptınız aldınız mı? 3k dolar zarardayım😂