• 25-09-2025, 22:23:21
    #1
    Halen coin tutan var mı? Kripto paraların gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • 25-09-2025, 22:26:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar hocam evet sadece SHIBA tutuyorum 1 milyar adet almıştım bakalım hayırlısı diyelim bu iş böyle kalmaz ya kazanacağız yada kazanacağız 😅
  • 25-09-2025, 22:27:18
    #3
    Platin üye
    satmadıkça zararda değiliz
  • 25-09-2025, 23:58:13
    #4
    Doğru zamanda alıp doğru zamanda satmayı becerebilene dünyanın en harika yatırım seçeneği bence.
  • 26-09-2025, 00:03:17
    #5
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru zamanda alıp doğru zamanda satmayı becerebilene dünyanın en harika yatırım seçeneği bence.
    Çok doğru dediniz.
    İşte tamda bunun için şu kanalı takip ediyorum.
    https://youtube.com/@teknikanalizder...FvcYXA3vp8MMmG
    Turkiyede alanında en iyi bir eğitmen.
    Bu hoca ile tanışınca başka kanalları izleyemez beğenmez oldum.
    1 yıl zamanımı vermek istiyorum. Ozamana kadar öğreneceğimi temenni ediyorumm

    Emek vermeden yemek olmuyor. Bakalım günde 5 saat zamanımı ayiricam. Meselenin sonunda bu işi çözeceğimi umuyorum.
    Literatürde 10bin saat kuralı var. 10bin saat ayirirsam öğreneceğimi düşünüyorum.
  • 26-09-2025, 00:43:45
    #6
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru dediniz.
    İşte tamda bunun için şu kanalı takip ediyorum.
    https://youtube.com/@teknikanalizder...FvcYXA3vp8MMmG
    Turkiyede alanında en iyi bir eğitmen.
    Bu hoca ile tanışınca başka kanalları izleyemez beğenmez oldum.
    1 yıl zamanımı vermek istiyorum. Ozamana kadar öğreneceğimi temenni ediyorumm

    Emek vermeden yemek olmuyor. Bakalım günde 5 saat zamanımı ayiricam. Meselenin sonunda bu işi çözeceğimi umuyorum.
    Literatürde 10bin saat kuralı var. 10bin saat ayirirsam öğreneceğimi düşünüyorum.
    7/24 ekranı açıp kapıyorum Binance'nin uygulamayı telefonda gün onunla başlıyor, gece onunla bitiyor 😂

    Bol şans bereketli kazançlar dilerim 😊
  • 26-09-2025, 00:58:46
    #7
    Platin üye
    Shib bitirdi beni, ilk çıktığı günden beri bende
    0.1 USD olsa bile milyoner olurum hayali kuruyordum. Yıllar geçti hep aynı
  • 26-09-2025, 01:11:11
    #8
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shib bitirdi beni, ilk çıktığı günden beri bende
    0.1 USD olsa bile milyoner olurum hayali kuruyordum. Yıllar geçti hep aynı
    Piyasada dolaşan shiba adedi 589 trilyon adet
    1 shiba 0.1$ olması için shibanın piyasa değeri 58 trilyon dolar olması lazım.
    Şuan tüm kriptoların piyasa değeri 3.7 trilyon dolar, Sadece piyasa değeri 58 trilyon sadece shibada olması gerekecek
    Daha akla mantığıa uygun hedefler belirlemenizi tavsiye ederim.
  • 26-09-2025, 09:57:29
    #9
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada dolaşan shiba adedi 589 trilyon adet
    1 shiba 0.1$ olması için shibanın piyasa değeri 58 trilyon dolar olması lazım.
    Şuan tüm kriptoların piyasa değeri 3.7 trilyon dolar, Sadece piyasa değeri 58 trilyon sadece shibada olması gerekecek
    Daha akla mantığıa uygun hedefler belirlemenizi tavsiye ederim.
    Öğreniyorum yazmışsın önceki mesajda ama bir ufak çözmüşsün aslında Yeni veya eski bir kriptoya yatırım yaparken ilk bakılacak kriterlerden birisi dolaşım adedi/değeri ve toplam arz adedi/değeridir. Zira özellikle listeleme zamanı oluşturulan suni fiyatlamalara da ayrıca çok dikkat etmek gerekir. O değeri hak ediyor mu? Hak etmiyor mu Gönül bağı kurmadan objektif olarak dikkate alınmalıdır. Bereketli kazançlar dilerim 😊