Hayırlı geceler.
Az önce bankadan binance hesabıam bakiye gönderdim.
Ardından 2500 TL'lik TRX satın alımı yaptım.
Olay şimdi başlıyor.
TRX alım işlemi gerçekleşti gözükmesine rağmen hesapta TRX yok. TL bakiyem hala görünüyor. Fakat TL ile ne işlem yapılıyor ne de çekim yapılıyor. YETERSİZ BAKİYE hatasını alıyorum.
Yaklaşık 20 dk oldu kaldık ortada.
Sebebi nedir ve nasıl düzeltebiliriz ?
Binanceden kripto aldım hesap Bugta kaldı
11
●434
- 30-05-2025, 00:31:38Wallet kısmına girip "Earn" kısmına bakın hocam. Muhtemelen orada göreceksinizdir. Ardından trxi seçip "redeem" butonuna basarak spot cüzdanınıza aktarın.
- 30-05-2025, 00:32:36Hocam yanlıs anlamayın kesinlikle ama belirli bir fiyat eşiği için ödeme emri vermiş olabilir misiniz?
Çünjü verdiyseniz mesela 100 tlyken al şeklinde yanlıslıkla bi emir verdiyseniz ve tam o sırada 101 olduysa emirde para kalır para görünür ama harcayamazsınız o eşiğe ulaştığı an da alır, bunu iptal de edebilirsiniz alım ekranının altında gözüküyor olması lazım
öbür türlü de bazen yavas gerçeklesiyor alım işlemi birkaç kez deneyimlediğim kadarıyla, o olabilir - 30-05-2025, 00:44:23Satın alım Gerçekleşende.Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webte Mobild de aynı - 30-05-2025, 00:44:42Trade'e girip alt kısımda bekleyen emirlerden kontrol edin büyük ihtimalle limit emirden girdiğiniz için emir gerçekleşmediğinden hem TL hesabınız yetersiz görünür hemde spot cüzdanda TRX'ler görünmez.
- 30-05-2025, 00:45:41
- 30-05-2025, 00:56:30bekletiyor canlı destek sistemi.Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaptaki TL'yi TL gösteriyor hala ama çekim yada alımda etersiz bakiye diyor çok ilginç
