• 21-11-2024, 14:36:02
    #1
    evet arkadaşlar bir SUI yatırımcısı olarak fikirlerinizi merak ettim. bugün blok zincirinde bir problem yaşandı, hala yaşanıyor aslında ama ekip en azından bir açıklama yaptı bununla ilgili. sorunu tespit etmişler, çözüyorlarmış. bu sırada 2 saat boyunca yeni blok çıkarılmadı SUI'de ve fiyat diğer koinlere nazaran biraz daha hızlı bir düşüş yaşadı. hızlı düşen hızlı çıkar düşüncesi ile desteklerde eklemeler yaptım. blok zincir açılır, btc stabilleşirse bu da yoluna kaldığı yerden devam edecektir diye düşünüyorum.



    https://x.com/SuiNetwork/status/1859557679909204365


  • 21-11-2024, 14:37:40
    #2
    Instagram mavi tik✅
    Sui iyi ya

  • 21-11-2024, 14:38:50
    #3
    Böyle problemler olabilecek şeyler, solana ağı bile 1 yıl hiç sorun çıkarmadı sonra 1 günde sorun çıkardı sistemi yeniden başlatıp devam ettiler
  • 21-11-2024, 14:39:48
    #4
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sui iyi ya

    ben de spot dışında dayanamadım vadelide de girdim hocam vallahi. döndüğünde güzel olacak.

  • 21-11-2024, 14:40:43
    #5
    Instagram mavi tik✅
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de spot dışında dayanamadım vadelide de girdim hocam vallahi. döndüğünde güzel olacak.

    Riskli ya vadeli kumar gibi bisey ben sadece elimde tutuyorum uzun süreli olarak böyle böyle birikicek insallah
  • 21-11-2024, 14:40:47
    #6
    dogankorkmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle problemler olabilecek şeyler, solana ağı bile 1 yıl hiç sorun çıkarmadı sonra 1 günde sorun çıkardı sistemi yeniden başlatıp devam ettiler
    aynen hocam. herkes onu örnek gösteriyor zaten. sonrasında da solananın geldiği nokta belli ki daha da yolu uzun. yatırımı yaparken sui mi arb mi diye arada kalmıştım ama birşey dürttü sui diye. inşallah dürten şey iyi huyludur
  • 21-11-2024, 14:40:53
    #7
    Kişisel Rütbe
    Ney bu Ronaldo coini mi
  • 21-11-2024, 14:41:33
    #8
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riskli ya vadeli kumar gibi bisey ben sadece elimde tutuyorum uzun süreli olarak böyle böyle birikicek insallah
    hocam şu anki pozisyonumda liq olmam için SUI'nin bildiğin 0 olması lazım. sıfır olursa da zaten allah belasını versin derim