• 21-03-2024, 04:52:15
    #1
    4 saatlik grafikte btc 68.815$ üstünde mum kapatamaz ise yön aşağı.

    Neden 68.815$ seviyesi.
    Btc şuan Price Actiona göre düşen dip ve tepeler yapmakta. Bir önceki tepe olan 68.815$ Üstünde 4 saatlik grafikte mum kapatır ise düşen dip ve tepelerden yükselen dip ve tepelere geçer. Market Karakteri değişir.
    Aksi halde 51k masada olur.

    Yatırım tavsiyesi değildir.

  • 21-03-2024, 04:53:40
    #2
    dünya kadar malın olacağına fındık kadar bitcoinin olsun
  • 21-03-2024, 04:55:05
    #3
    MuratAtayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya kadar malın olacağına fındık kadar bitcoinin olsun
    Emperyalist devletlerin tahtını ele geçirsin bitcoin, isterse 100kilo olsun. Razıyım.
  • 21-03-2024, 04:56:44
    #4
    Alalımmı almayalımmı hocam ben anlamıyorum bunlardan
  • 21-03-2024, 05:17:22
    #5
    Grafikte 61k yazıyor 51 neden
  • 21-03-2024, 06:10:16
    #6
    MuratAtayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya kadar malın olacağına fındık kadar bitcoinin olsun
    Sabah sabah güldürdün beni hocam, çok yaşa ...
  • 21-03-2024, 06:20:14
    #7
    PolatSolutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafikte 61k yazıyor 51 neden
    Hocam oradaki 61 son düşme yaşanırken düştüğü en dip nokta, ondan sonra yükselişe geçmiş tekrar düşmesi halinde 61in altında bir değere düşecektir arkadaş bunu söylemek istemiş, ama eğer ki son düşüşten önceki tab noktayı geçerse risk minimum olur. Yatırım tavsiyesi değildir
  • 21-03-2024, 06:41:47
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alalımmı almayalımmı hocam ben anlamıyorum bunlardan
    Dertsiz başına dert almak istiyorsan al hocam. Sonra anaparayı kurtarma çabalarına girersin.
  • 21-03-2024, 21:51:29
    #9
    MuratAtayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya kadar malın olacağına fındık kadar bitcoinin olsun
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alalımmı almayalımmı hocam ben anlamıyorum bunlardan
    PolatSolutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafikte 61k yazıyor 51 neden
    Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oradaki 61 son düşme yaşanırken düştüğü en dip nokta, ondan sonra yükselişe geçmiş tekrar düşmesi halinde 61in altında bir değere düşecektir arkadaş bunu söylemek istemiş, ama eğer ki son düşüşten önceki tab noktayı geçerse risk minimum olur. Yatırım tavsiyesi değildir
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dertsiz başına dert almak istiyorsan al hocam. Sonra anaparayı kurtarma çabalarına girersin.
    MuratAtayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya kadar malın olacağına fındık kadar bitcoinin olsun
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alalımmı almayalımmı hocam ben anlamıyorum bunlardan
    PolatSolutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafikte 61k yazıyor 51 neden
    Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oradaki 61 son düşme yaşanırken düştüğü en dip nokta, ondan sonra yükselişe geçmiş tekrar düşmesi halinde 61in altında bir değere düşecektir arkadaş bunu söylemek istemiş, ama eğer ki son düşüşten önceki tab noktayı geçerse risk minimum olur. Yatırım tavsiyesi değildir
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dertsiz başına dert almak istiyorsan al hocam. Sonra anaparayı kurtarma çabalarına girersin.
    4 saaatlikte düşen dip ve tepelere devam ediyor bitcoin. Price Action bilmenin güzel yanları. Trendin tersine işlem açılmamalı.

    Bu 4 saaatlik grafik. Düşen dip ve tepelere devam ediyor.





    Bu da Beklediğim düzeltme yerleri 48k - 52k arası. Günlük grafikte