Selam kriptocular,
Hatırlayanlarınız varsa bir süredir felaket tellallığı yapıyor, 30K olan BTC fiyatının daha da yukarı gitmeyeceğini, piyasada büyük bir çöküş olacağını yazıyordum. (Forumda yakın geçmişte bu hususta çok sayıda konu açtım) Piyasada düşüş değil, ÇÖKÜŞ beklediğimi yazmıştım.
Bu piyasada (özellikle Twitter'da) fenomen & analizci diye geçinen TEK BİR KİŞİ BİLE bunu yazamadı.
Dün itibariyle hareket başladı. Hareketin başlangıcı ile birlikte çok sayıda kurumsal (Elon Musk da içinde) ellerindeki coinleri hızla satmaya başladılar.
Geçenlerde açtığım başka bir konuda olumlu ya da olumsuz haberlerin hep böyle kırılma noktalarında geldiğini ve volatiliteyi artırdığını söylemiştim. Bunu da hatırlayanlarınız vardır.
Her neyse, malda bekleyenler kaldıysa geçmiş olsun. Ara ara fiyat kafasını yukarını kaldırsa da orta - uzun vade rengimiz genelde kırmızı.
Sevgiler.
Kripto Piyasasında Büyük Düşüş
13
●762
- 18-08-2023, 01:34:06Tam da neden düştü diye konu açacakken konunuzu gördüm. Sahi, sebebi nedir?
- 18-08-2023, 01:41:43mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet, Twitter vb. mecralarda bu tarz analizci fenomenler çok sayıda mevcut. Yok 28 desteği kırılırsa 26 gelir, yok 26 desteği kırılırsa 24 gelir. Bir kişi çıkıp düşüş bekliyorum dedi mi? Türkiye'de bir tane fenomen bunu yazdı mı?Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek konuda belirtmiştim. - 18-08-2023, 01:47:59Tavsiye vs vermek değil niyetim ama durumlar kötü hocam. Ben uzaktan nakitte beklemenin keyfi ile izleyeceğim.deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle