Eskiden arbitraj gerçekten çok mantıklıydı. (Coinler için). Fakat artık gerçekten yapıp güzel kazanan var mı ? Zannetmiyorum
Şuan için arbitraj yapmak çok zorlaştı. Hızlı olursan günde 1-2 tane yakalayabilirsin.
Küçük paran varsa bol sıfırlı coinlerde yapman gerekiyor. Onlarda da çekim ağı genelde erc20. Artı olarak yatırım çekimlerde sözleşme adresleri komisyon alıyor.
Büyük miktar paran varsa 100-300K %1 lik arbitraj değerleri bile sana güzel getiri sağlıyor. Genellikle btc işlem çiftleri üzerinden.
Fakat burada da ani dalgalanmalar risk oluşturuyor. Borsa komisyonlarının da iyi hesap edilmesi gerekiyor...