Kahve falımda BTCnin 12Kya gerileyeceğini gördüm, sanırım telveyi az koymuşum. Ama köpüğü güzeldi.
Siz kahve fincanlarınızda ne görüyorsunuz?
BTC Hedefim: 12K, Ne Dersiniz?
15
●790
- 10-12-2022, 00:05:01düşüş vakti gelmiş o zamanSociAdwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2022, 00:09:49Benim kahve falım doğru çıkar genelde. Hasan emminin oğlan iş bulacak demiştim, çıktı.hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle