• 07-08-2022, 19:05:11
    #10
    TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto da analiz diye bir şey yoktur. Analistler düşerken ortadan kaybolan, yükselirken profesör kılıfına giren, uçuk kaçık uydurma çizgilerle bir şeyler olacağını iddaa eden üfürükçü hoccalardan farksızdır.
  • 07-08-2022, 19:50:23
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bitcoin 33-34k seviyelere geldimi ben uzarım abi. Ama şöyle bir olau var 1 haftada değil, 1 ayda kademe kademe direnç patlata patlata çıkacak. Altlar 2-3x vurur. Yeter
  • 07-08-2022, 20:21:24
    #12
    Seotype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoin 33-34k seviyelere geldimi ben uzarım abi. Ama şöyle bir olau var 1 haftada değil, 1 ayda kademe kademe direnç patlata patlata çıkacak. Altlar 2-3x vurur. Yeter
    Şimdi düşüş bekleyenler 1-2 aya ‘buradan girilir mi’ , ‘buradan alınır mı’ başlıklı konular açacaklar.
  • 08-08-2022, 13:20:16
    #13
    Şu anda gayet memnunum. Avax sağ olsun sonunda beklentilerimi göstermeye başladı.