Kripto da analiz diye bir şey yoktur. Analistler düşerken ortadan kaybolan, yükselirken profesör kılıfına giren, uçuk kaçık uydurma çizgilerle bir şeyler olacağını iddaa eden üfürükçü hoccalardan farksızdır.
Bitcoin 33-34k seviyelere geldimi ben uzarım abi. Ama şöyle bir olau var 1 haftada değil, 1 ayda kademe kademe direnç patlata patlata çıkacak. Altlar 2-3x vurur. Yeter
Bitcoin 33-34k seviyelere geldimi ben uzarım abi. Ama şöyle bir olau var 1 haftada değil, 1 ayda kademe kademe direnç patlata patlata çıkacak. Altlar 2-3x vurur. Yeter
Şimdi düşüş bekleyenler 1-2 aya buradan girilir mi , buradan alınır mı başlıklı konular açacaklar.