Merhaba iyi akşamlar. Kripto için alım yapacağım ama dibi bekliyorum diyenler;
BTC kaça düştüğü zaman alım yapmayı düşünüyorsunuz ve özellikle bol sıfırlı coinlerden hangilerine +1 yıl gibi uzun vadeli yatırım yapmak niyetindesiniz paylaşır mısınız
Kripto için düşüş bekleyenler bakabilir mi
21
●770
- 23-06-2022, 19:46:42Ben bitcoin almıyorum artık ama bitcoin düştükçe diğer altcoinlerden ufak ufak almaya devam ediyorum. Hiçbir piyasada dibin dibini köküne kadar bulmak imkansız.
Ben düştükçe ufak ufak eklemeler yapıp sonunda tam dipten değil ama dibe yakın bir bölgede maliyet yapıp bir sonraki boğa için zararda oturmaya başlıyorum.
Yani bu şekilde yapıyorum. Uzun vadeci için şaşmaz bir yöntem. - 23-06-2022, 19:49:53
- 23-06-2022, 19:54:5415k civarını bekliyorum. Gelirse Avax, Moonbeam, Karura, Acala, Ethereum, Dot ve BNB alıp üzerine yatacağım uzunca bir süre.
- 23-06-2022, 19:56:30Şuan ufak alımlar yapılır. ama bütün sermaye koyulmaz ama halvingten 1 hafta önce yüksek miktar alınır ve halving sonrası biraz düşüş olur tekrar yapılır sonrada puplanır 50 kat 100 kat yükselme beklenir
