Avax'ın kısa zaman içinde hareketine başlamasını ve %73'lük bir kar oranına ulaşmasını bekliyorum. Bu sebeple bir miktar alım yaptım.
Şayet olumsuz senaryo gerçekleşirse makul bir seviyeden stoplayarak bu konuyu editleyeceğim. Bu seviyeden alım yapmak isteyenler olursa konuyu takip etmelerini rica ederim.
Alım fiyatım: 30.04$

Yakın geçmişte yükseliş beklentimin olduğunu belirttiğim Bloktopia'da %74'lük bir kar oranına ulaştım. Umarım alanlar olmuştur.
Bu konuda yazdıklarım kendi fikirlerimdir, YTD.
Herkese bol kazançlar.