• 22-05-2022, 14:51:49
    #1
    Selamlar,
    Avax'ın kısa zaman içinde hareketine başlamasını ve %73'lük bir kar oranına ulaşmasını bekliyorum. Bu sebeple bir miktar alım yaptım.
    Şayet olumsuz senaryo gerçekleşirse makul bir seviyeden stoplayarak bu konuyu editleyeceğim. Bu seviyeden alım yapmak isteyenler olursa konuyu takip etmelerini rica ederim.
    Alım fiyatım: 30.04$



    Yakın geçmişte yükseliş beklentimin olduğunu belirttiğim Bloktopia'da %74'lük bir kar oranına ulaştım. Umarım alanlar olmuştur.

    Bu konuda yazdıklarım kendi fikirlerimdir, YTD.

    Herkese bol kazançlar.
  • 22-05-2022, 14:55:31
    #2
    Kurumsal PLUS
    bugün alacağım bir ödeme var hocam. Ödemeyi aldıktan sonra ufak ta olsa bende bu gemiye bineceğim
  • 22-05-2022, 14:58:46
    #3
    Piyasa böyle düşünce almaktan korkuyorum. Yükselince keşke alsaydım diyorum. Kısır döngüye girdim. Hep aynı senaryo...
  • 22-05-2022, 15:16:10
    #4
    Takip edelim bakalım
  • 22-05-2022, 15:18:09
    #5
    Halen luna nın elinde olan avaxın ne olacağını kimse bilmiyor olurda satış yaparsa avaxı baya bi geriletebilir. Stopsuz işleme girmemenizde fayda var.
  • 22-05-2022, 15:18:10
    #6
    Ufak bi alım yaptım hayırlısı
  • 22-05-2022, 15:18:18
    #7
    CGLR hocama güveniyorum sıfırda olsa canı sağolsun aldığım yüksek bir miktar değil ama aldım. Canın sağolsun hocam

    Bu arada peşinen edit: CGLR hocamı tanımam etmem. Sadece forumdan nickini gördüğüm kadarıyla bilirim. Yazdığım yorum tavsiye niteliği taşımaz. Kafanızda sonrasında kurgular yapmayın.
  • 22-05-2022, 15:38:46
    #8
    BiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halen luna nın elinde olan avaxın ne olacağını kimse bilmiyor olurda satış yaparsa avaxı baya bi geriletebilir. Stopsuz işleme girmemenizde fayda var.
    Elindekiler şuan kilitliydi galiba, avalabs kilit bitince bize satın demişti galiba. Bakalım ne yapacaklar
  • 22-05-2022, 21:15:59
    #9
    Avax alt yapısında bulunan Benqi (QI) hakkında bir yorumunuz varmı ?