• 14-05-2022, 07:16:16
    #1
    cxv
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Luna 1tlyi görebilir mi? fikirlerinizi merak ediyorum
  • 14-05-2022, 07:18:41
    #2
    Kurumsal PLUS
    Çok düşüş oldu elinde olanlar satıyor Buda düşüş demek belli bir kısım bozdurmasa bile artarsa bozduracak o yüzden yine artma olmıcak
  • 14-05-2022, 07:27:28
    #3
    Şimdi fiyatı düşük diye alanları sömüren balinalar var 😂

    Dün 360 a gördüm alsa idim şu an 17000 de kar elde ederdim ama bunun olacağını bilemezdim.

    Nasip şans işleri değil , ticaretin altın kuralı

    Büyük balık küçük balığı her zaman yer..

    İncelersen adamlar 100 dolar atarım bişey olmaz diyor , her kişi 100 dolarını o adamlara yavaş yavaş yem ediyor.

    Tedbirli seni üzmeyecek bir rakam ile gir

    100 ne al 100 ne sat..
  • 14-05-2022, 07:31:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bence bu saatten sonra luna yükselişe geçicek eskisinden daha fazla değerlenicek.
  • 14-05-2022, 07:34:54
    #5
    Kurumsal PLUS
    Milletin elinde milyonlarca oldu. Maalesef mümkün değil.
  • 14-05-2022, 07:35:12
    #6
    Shiba bile görür luna görmez
  • 14-05-2022, 07:49:16
    #7
    Zor
  • 14-05-2022, 07:49:31
    #8
    Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba bile görür luna görmez
    binance çok destekliyor lunayı hiç belli olmaz muhtemelen yatırımcıları arasında CZ'de vardı. YTD.
  • 14-05-2022, 07:58:04
    #9
    umarım yakın zamanda anlaşma haberleri falan gelir de görür hocam. 0,93 liradan aldım biraz yüklü duruyor öyle. Dün de 550 liralık ufak bi alıym dedim 1000 lira olmuş. 0,93e aldığım para kadar almış olsam kurtarmıştım. nasip bakalım bekliyoruz.