• 13-05-2022, 21:13:01
    #46
    Öz dayım balina nedir ya🤣🤣🤣
  • 13-05-2022, 23:12:40
    #47
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öz dayım balina nedir ya🤣🤣🤣
    Google dayıya sordum "Bunu mu demek istediniz" yazdı

  • 13-05-2022, 23:49:39
    #48
    MasterOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dikkatle okuyun bu yazımı !
    Öncelikle şunu unutmayın ki kripto piyasası batmaz .
    Bekletin , bekleyin ! Scamlar hariç tabi ki ancak Luna öyle değil . Bir oyun dönüyor , bu oyunu pek anlayan yok , bir sürü haber var yok öyle yok böyle . YALAN kardeşim. Öz dayım küçük balinalardan birisidir , olayın gayet herkes farkında ancak arkasında sönen olayı kimse bilmiyor. Bunları söylemek elbette yatırın bekleyin yükselir demek değildir ancak Luna o coinlerden biri değil . Buna eminiz. Güvenilmez yinede ama risk almadan kazanç olmuyor .
    Tavsiye değildir ! fakat dikkate alınız yinede .
    Hmmm o zaman sende istavritmi oluyorsun gardaş?

    Sen bizi böyle bir durumda güldürdün Allahta seni güldürsün yahu
  • 14-05-2022, 00:00:27
    #49
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öz dayım balina nedir ya🤣🤣🤣
    Gülmekten elimdeki kahveyi yere içerken püskürttüm yorumu okurken
  • 14-05-2022, 00:11:34
    #50
    Fantazi olsun diye 111.111 tane aldım 1$ olmadan satmam
  • 14-05-2022, 11:39:36
    #51
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fantazi olsun diye 111.111 tane aldım 1$ olmadan satmam
    ne kadar oldu şuan ? fena yükseliyor bende satmadım. ara ara al sat yapıyorum adeti arttırıyorum
  • 14-05-2022, 11:43:35
    #52
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar oldu şuan ? fena yükseliyor bende satmadım. ara ara al sat yapıyorum adeti arttırıyorum
    100 liraya almıstım 600 lira oldu ortalama ama öyle çöpe atmak için aldım ben 0.5 centten önce satmam
  • 14-05-2022, 11:58:11
    #53
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar oldu şuan ? fena yükseliyor bende satmadım. ara ara al sat yapıyorum adeti arttırıyorum
    HODL mıydı neydi hocam şimdi kalktım neler olmuş öyle. HODL yapıyoruz galiba, 1 milyon olana kadar çıkmıyorum Sıfırlanır nasılsa 5-6 bin cebe koydum diyordum jant parası çıkmış
  • 14-05-2022, 12:05:08
    #54
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HODL mıydı neydi hocam şimdi kalktım neler olmuş öyle. HODL yapıyoruz galiba, 1 milyon olana kadar çıkmıyorum Sıfırlanır nasılsa 5-6 bin cebe koydum diyordum jant parası çıkmış
    1 dolar şuan zor olsa bile benzer koinlere bakıyorum toplam arzı 10 milyar adet olan MATIC'in şuan 8 milyarı piyasada geziyor ve fiyatı 0,65 cent terra olurda bir atak yapar yakımdan ziyade farklı projeler duyurur ve lunayı tekrar canlandırırsa 50 centlere gelmesi hiç imkansız değil gibi beklemek en iyisi YTD. 100 200 dolar için satmaya değmez.