• 12-05-2022, 22:23:19
    #1
    Battı bitti mi acaba? yoksa %1 ihtimal kurtulması mümkün mü? saat 20:50'de 950tl binanceden almıştım şu an 1500tl olmuş, tam kumar ama riske değer gibi, iddaa oynamaktan daha mantıklı
    eski haline dönerse 950 tl (3124luna) 300 bin dolar ediyor, iyi para.

    edit: 2400tl oldu tekrar 1500 tl ye döndü, acayip keyifli takip etmesi..ve 300 tl oldu
  • 12-05-2022, 22:24:52
    #2
    hayır dönmez
  • 12-05-2022, 22:25:05
    #3
    İmkansız binance delist eder bence bu coini
  • 12-05-2022, 22:25:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    9 krusta neden almadın hocam 39 krus şimdi
  • 12-05-2022, 22:25:36
    #5
    Sence döner mi? Senin gibi düşünen binlerce insan var emin ol. Atı alan Üsküdar'ı geçti hocam. Senin yerinde olsam kâr etmişken uzak dururum
  • 12-05-2022, 22:26:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sizi tatmin eden miktara ulastiginda 950TL'nizi cekip bedava Lunalariniz ile tutmaya devam edebilirsiniz. YTD.
  • 12-05-2022, 22:26:40
    #7
    Geriye dönerse piyasanın çoğu zengin olur. O parayı da bize yedirmezler Neredeyse imkansız ek olarak sürekli arz sürüyolar piyasaya
  • 12-05-2022, 22:28:06
    #8
    Kategori Moderatörü
    Delist etmesinler de 2-3 dolar olsun
  • 12-05-2022, 22:28:34
    #9
    Sanmıyorum

    Arza bakın