• 12-05-2022, 17:22:28
    #19
    xebale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delist olur. %99 düşmesi artacağı anlamına gelmez. Aynı yerden tekrar %99 yine düşebilir.
    Buradan %99 daha düşerse 10 dolara 10.000 adet luna daha alırız artık
  • 12-05-2022, 17:22:29
    #20
    Arz 20 milyara geldi ve deli gibi artıyor nasıl bir fiyat beklenebilir bu saatten sonra.
  • 12-05-2022, 17:23:21
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Şirket arz yükseltti ve 1.4 Milyar Dolar yanlış hatırlamıyorsam yaktı 4$ bile zor olur tabii vakıf ne kadar iyi çalışır bu konuda bilemem ama güveni tamamen kaybetti. Luna’da olan kurumsal veya balinalar ilk yükselme de fırsatı değerlendirip satış işlemi gerçekleştirecektir kara bulut gibi çöktüler ve genel bir güvensizlik yarattılar. Geçmiş olsun şimdiden
  • 12-05-2022, 17:23:55
    #22
    bu saatten sonra luna'nın göreceği tek bir şey var.
    o da 100 $ değil hocam..
    • Cilingir
    Cilingir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-05-2022, 17:24:40
    #23
    Yorumları okurken bile Luna eriyor. Gerçekten üzücü bir durum
  • 12-05-2022, 17:26:33
    #24
    100₺ attik bakalim 😁
  • 12-05-2022, 17:27:12
    #25
  • 12-05-2022, 17:27:13
    #26
    Ust yakıp luna piyasaya sürüyorlar..
  • 12-05-2022, 17:27:28
    #27
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek teknik bilgim yok ama sanmıyorum hocam. 1$ göreceğini bile sanmıyorum.

    Değer Kaybı %99.18 Shiba olmaya ilerliyor
    Shiba öldü mü hocam