• 23-02-2022, 01:13:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar alta herkes indikatör tavsiyelerini ve kullandığı indikatörleri yazsın hepimiz bilgilenelim
  • 23-02-2022, 01:14:55
    #2
    Tillson T3 ( Kıvanç Özbilgiç )
    Macd
    Bu ikisi benim için yeterlidir.
  • 23-02-2022, 01:16:13
    #3
    Platin üye
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tillson T3 ( Kıvanç Özbilgiç )
    Macd
    Bu ikisi benim için yeterlidir.
    Forumdan arkadaşlar mi hocam yoksa dışarıdan mi
  • 23-02-2022, 01:17:18
    #4
    Kıvanç abinin forumda üyeliğinin bulunduğunu sanmıyorum. Kendisi borsa sektörünün teknoloji alanının ülkemizdeki sayılı isimlerindendir.
  • 23-02-2022, 01:17:28
    #5
    Darvas
  • 23-02-2022, 01:18:09
    #6
    sibercode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darvas
    İlk defa sizden duydum araştırayım hemen
  • 23-02-2022, 01:20:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İndikatörler fiyatlanmadan sonra hareket ederler, ben sistemi çözdükten sonra hiçbir indikatöre güvenerek işlem açmadım. İşlem açarken kriterlerimden sadece ama sadece bir tanesi indikatör, kalan 14 madde oldukça bağımsız.

    Smart Money kavramını araştırmanızı, 1 dolarınız dahi olsa milyar dolar yönetir gibi bakmayı kendinizde alışkanlık haline getirmeniz gerekiyor.

    İşlem açarken indikatöre bakmak yerine; 'Piyasaya yön verecek kadar param var. Bunu fırsata çevirip daha fazla kazanmak için şuan ne yapabilirim?' deyin.

    Bakış açımı ve alışkanlıklarımı değiştirdikten sonra günlük en az 10 işlem ve yüzde 98 başarı oranı ile ilerliyorum. Bu süreçte tradingview kullanma amacım sadece fiyat alarmı kurmak oldu.
  • 23-02-2022, 01:23:20
    #8
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndikatörler fiyatlanmadan sonra hareket ederler, ben sistemi çözdükten sonra hiçbir indikatöre güvenerek işlem açmadım. İşlem açarken kriterlerimden sadece ama sadece bir tanesi indikatör, kalan 14 madde oldukça bağımsız.

    Smart Money kavramını araştırmanızı, 1 dolarınız dahi olsa milyar dolar yönetir gibi bakmayı kendinizde alışkanlık haline getirmeniz gerekiyor.

    İşlem açarken indikatöre bakmak yerine; 'Piyasaya yön verecek kadar param var. Bunu fırsata çevirip daha fazla kazanmak için şuan ne yapabilirim?' deyin.

    Bakış açımı ve alışkanlıklarımı değiştirdikten sonra günlük en az 10 işlem ve yüzde 98 başarı oranı ile ilerliyorum. Bu süreçte tradingview kullanma amacım sadece fiyat alarmı kurmak oldu.
    Bu da ilgi çekici araştıracağım hocam
  • 23-02-2022, 11:15:04
    #9
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndikatörler fiyatlanmadan sonra hareket ederler, ben sistemi çözdükten sonra hiçbir indikatöre güvenerek işlem açmadım. İşlem açarken kriterlerimden sadece ama sadece bir tanesi indikatör, kalan 14 madde oldukça bağımsız.

    Smart Money kavramını araştırmanızı, 1 dolarınız dahi olsa milyar dolar yönetir gibi bakmayı kendinizde alışkanlık haline getirmeniz gerekiyor.

    İşlem açarken indikatöre bakmak yerine; 'Piyasaya yön verecek kadar param var. Bunu fırsata çevirip daha fazla kazanmak için şuan ne yapabilirim?' deyin.

    Bakış açımı ve alışkanlıklarımı değiştirdikten sonra günlük en az 10 işlem ve yüzde 98 başarı oranı ile ilerliyorum. Bu süreçte tradingview kullanma amacım sadece fiyat alarmı kurmak oldu.
    Geri kalan 14 madde konusunda önerilerinizi bekliyoruz hocam. isterseniz AlgoTrade çevirebilirim fikirlerinizi veya TradingView üzerine senkronize çalışacak şekilde indikatöre de çevirebiliriz.
    Düşünürseniz yardımlaşalım hocam (: