• 26-01-2022, 22:01:35
    #1
    Yukseliş baslasin ☺️
  • 26-01-2022, 22:03:06
    #2
    Tam da beklediğim gibi. Umarım şu zararı kapatabiliriz düşerken yakalayamadık zarar büyük.
  • 26-01-2022, 22:04:14
    #3
    Jessep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam da beklediğim gibi. Umarım şu zararı kapatabiliriz düşerken yakalayamadık zarar büyük.
    Valla param oldukça bu düşüşte toplayıp ortalamayı düşürdüm şimdi kar etme zamanı 😌
  • 26-01-2022, 22:10:30
    #4
    Ralli tam 22:00 da fed açıklayınca başladı, artık yükselişler gelecek sanırım, an itibariyle shib, raca, bitcoin uçuşa geçiyor ufaktan
  • 26-01-2022, 22:16:44
    #5
    Artması gerekirken düşüyor
  • 26-01-2022, 22:18:15
    #6
    Gold üye
    DuctusDeferens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artması gerekirken düşüyor
    10000 küsür btc girmiş borsalara manipülasyon amaçlı sokmadılarsa normal olarak düşmesi gerekiyor zaten
  • 26-01-2022, 22:33:33
    #7
    martta faizi artiracaginin sinyalini vermiş bazi haber kanallarina göre...
  • 26-01-2022, 22:35:37
    #8
    zaten bu toplantıda faiz artırmayacaktı ki niye heyecanlanıyorsunuz.
  • 26-01-2022, 22:36:08
    #9
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    martta faizi artiracaginin sinyalini vermiş bazi haber kanallarina göre...
    bazı haber kanallarına göre değil açıklamasında belirtildi. martta faiz artirimi %99,9.