RACA hakkında ne düşünüyorsunuz
9
●277
- 02-01-2022, 12:02:514000tllik mana almıştım, simdi dikkatimi bu coin çekti bi 2500tl ile denenir mi sizce,izliyor musunuz bu coini
- 02-01-2022, 12:07:52coinler hakkında kaydadeğer bir bilgim yok yanlışsam düzeltin, ama bu coinin arzı cok fazla değil miAltay01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2022, 12:10:44Ben de kenara 3000 TL lik aldım. Herkesin dilinde pek bı beklentim yok
- 02-01-2022, 12:12:03emrekumpaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arz fiyat dengesi kadar projesi de önemli şuan fiyat olarak gayet ucuz. Racada 10x yapacağına bunda 100x-1000x yapma şansın doğuyor.İnternet sitelerini vs mutlaka inceleyin bana ilerde dua edersiniz.Sonuçta sizin yatırcagınız 100-200 dolarla yükselmez ama size iyi getiri sağlar.ytd - 04-01-2022, 21:29:04RACA için uzun süredir herkes bir şeyler söylüyor ama iyi düşünüp satın almak lazım. Şu anda bütün coinler düşüşte ve ileriye yönelik pozitif beklenti var. Ama sadece beklenti var. Kaybederseniz üzülmeyeceğiniz miktarı yatırın derim.
Aralık 2021 başında 100$ lık RACA almıştım. Şu anda 37.86$ dayım. 1 aylık süreçte bu hale geldi. Herkes kazandırdığını yazar ama kaybettirdiğini de bilmek gerekiyor. Mesela 1ayda bana %65 kaybettirmiş. Şimdi %130 kazandırması lazım ki ben zararımı çıkarayım. Beklentimiz var ama öyle kısa sürede yapamaz. Şu anda düşükken alıp değerlendirmek bir seçenek olabilir, daha da düşebilir.
Altcoinlerde maalesef böyle büyük kayıplar söz konusu. Bilindik coinlerde mesela Aralık ayında ilk başta %30 - %40 kadar düşüş oldu ama şu anda %15-20'lere kadar geldi. Altcoinlerde ise çok az bir kısmı toparladı hepsi çok fazla düştü. %50 düşen bir coin için şimdi %100 yükselmesini bekliyoruz ki zararımız olmasın. - 18-01-2022, 08:27:26aldım şuan alımlarımı
blok,raca,cwar,mana,avax,mina şeklinde yaptım
şubatın 7 sinde özellikle mana alacağım