• 29-12-2021, 19:30:19
    #37
    Bu haberi gördüm ve gerçekten üzüldüm. Giden para olsun cana kıymaya ne gerek var diye düşünüyorum. Birde böyle yatırım araçlarına yatıracağımız para üzüleceğimiz ya da kazanması zor olan paralar olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Hayırlısı olsun. Böyle bir çok haberler var gördükçe gerçekten üzülüyorum. Allah akıl fikir versin.
  • 30-12-2021, 04:00:48
    #38
    backlinkmatik.com
    bu ne biçim haber ya.... şöyle haberleri gördükçe, üreme kontrol altına alınmalı, ekonomik, psikolojik, sosyolojik bir takım kriterler sağlanmadan çocuk yapmak yasaklanmalı gibi radikal ve aslında hiç tasvip etmediğim düşünceler birden yemyeşil ışıklar yakıyorum. yazık günah kadının ne suçu var, hadi sen sıyırmışsın kafayı vur kendini git cehennemin dibine madem de, o çocuklara yazık günah değil mi? anasız, babasız, o yaşta büyük bir tramvayla yapayanlız ne yapacaklar hayatta.

    olay cinnet falan değil, o yaşta 3 çocuk, dolmuşsun 450k parayla kripto oyna, silah taşı vs. adamım tarzı da zihni de ortada, ayrıca konunun kripto ile de hiç bir alakası yok, bu adam bugün kripto ile olmasa yarın başka bir sebepten contaları yakıp aynı şeyi yapacaktı. bu ülkede derbide takımı yenildi diye balkondan karısını atan adam var 3. kattan. ne yani futbola da bakmayalım o zaman...

    biraz mantıklı olun ya
  • 30-12-2021, 08:17:39
    #39
    100-200 kazanan trader oluyor ve birbirine coin öneriyor, coin önermek vebal dir dikkatli olalım.
  • 30-12-2021, 13:45:14
    #40
    Habere göre dolmuş şöförüsün, senin çapın belli zaten bütün birikimi kriptoya yatırmak ta neyin nesi.
    Kim olursa olsun bütün parasını riskli paraya yatırıp kaybeden herkesin akıl ve mantıkla ilişkisi kesilebilir.
    Finansal araçlarda bütün para riske edilmez. İş kurarken bile 1 sene minimum 6 ay seni idare edecek paran kenarda olması gerekir.
    Kumarbazlık bu.
  • 01-01-2022, 11:11:29
    #41
    arkadaşlar habere göre eşini öldürüp intihar eden zat 2 ay önce parasını kripto paraya yatırmış son 2 ayda tl sini kripto paraya yatırıp da kaybedeni görmedim desem yeridir. 2 ay önceden günümüze dolar bir kere 18 tl ye kadar arttı şu an 13 tl. 2 ay önce parasını kriptota yatırsa zaten dolar yükseldiği için kripto para değeri düşşe dahi dolar yükseldiği için kaybı fazla olmayacaktır ki öyle 450k eriyecek kadar düşen coine rastlamadım piyasayı da sürekli takip ediyorum. btc ani düşüş ani yükseliş olmadı btc de ani değişiklik olmayınca alt coinlerde de olmuyor doge shiba bile yükseldi. Dwmwm o ki bu arkadaş kendi şöförlük yapıyor teknoloji ile alakası yoktur parayı birisine kripto para alması için vermiştir o adam tokatlamıştır/ para kaptırmış olabilir ya da kripto para bahane iddia şahane olayı iddia oynayıp eşine kripto para yalananını söylemiştir eşi de inanmayınca vurmuştur.