Bu haberi gördüm ve gerçekten üzüldüm. Giden para olsun cana kıymaya ne gerek var diye düşünüyorum. Birde böyle yatırım araçlarına yatıracağımız para üzüleceğimiz ya da kazanması zor olan paralar olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Hayırlısı olsun. Böyle bir çok haberler var gördükçe gerçekten üzülüyorum. Allah akıl fikir versin.