bu ne biçim haber ya.... şöyle haberleri gördükçe, üreme kontrol altına alınmalı, ekonomik, psikolojik, sosyolojik bir takım kriterler sağlanmadan çocuk yapmak yasaklanmalı gibi radikal ve aslında hiç tasvip etmediğim düşünceler birden yemyeşil ışıklar yakıyorum. yazık günah kadının ne suçu var, hadi sen sıyırmışsın kafayı vur kendini git cehennemin dibine madem de, o çocuklara yazık günah değil mi? anasız, babasız, o yaşta büyük bir tramvayla yapayanlız ne yapacaklar hayatta.

olay cinnet falan değil, o yaşta 3 çocuk, dolmuşsun 450k parayla kripto oyna, silah taşı vs. adamım tarzı da zihni de ortada, ayrıca konunun kripto ile de hiç bir alakası yok, bu adam bugün kripto ile olmasa yarın başka bir sebepten contaları yakıp aynı şeyi yapacaktı. bu ülkede derbide takımı yenildi diye balkondan karısını atan adam var 3. kattan. ne yani futbola da bakmayalım o zaman...

biraz mantıklı olun ya