Merhaba, gate.io'da 44 usdt mevcut bunu en az komisyon ile binanceye hangi coin ile aktarabilrim ?
XLM çok düşük komisyon veriyor lakin bir kısmı anlıyamadım. binancede yatırma dediğimde xlm sçiyorum bana dress ve memo adress veriyor buraya kadar herşey normal. lakin gateden çek dediğimde xlm seçtiğimde adress var ama memo adres gireceğim yer yok sadece isteğe bağlı adres var bir altında ona yazdım bende sadece 1xml test olarak gönderdim sabah hala binanceye gelmedi..
Siz gate.io'dan binance hesabınıza nasıl çekiyorsunuz ?
Gate.io > Binance Aktarma komisyonsuz ?
7
●143
- 08-10-2021, 12:29:58Üyeliği durduruldutrc 20 ağını seç komisyon oranı sadece 1 USDT
- 08-10-2021, 12:31:10Evet ama oda en az 50 usdt kabul ediyormuratbasolcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle