• 08-10-2021, 12:27:39
    #1
    Merhaba, gate.io'da 44 usdt mevcut bunu en az komisyon ile binanceye hangi coin ile aktarabilrim ?
    XLM çok düşük komisyon veriyor lakin bir kısmı anlıyamadım. binancede yatırma dediğimde xlm sçiyorum bana dress ve memo adress veriyor buraya kadar herşey normal. lakin gateden çek dediğimde xlm seçtiğimde adress var ama memo adres gireceğim yer yok sadece isteğe bağlı adres var bir altında ona yazdım bende sadece 1xml test olarak gönderdim sabah hala binanceye gelmedi..

    Siz gate.io'dan binance hesabınıza nasıl çekiyorsunuz ?
  • 08-10-2021, 12:29:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    trc 20 ağını seç komisyon oranı sadece 1 USDT
  • 08-10-2021, 12:31:10
    #3
    muratbasolcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trc 20 ağını seç komisyon oranı sadece 1 USDT
    Evet ama oda en az 50 usdt kabul ediyor
  • 08-10-2021, 12:35:24
    #4
    Trx ile aktabilirsin sene gene de kontrol et minimum 1.1 olması lazım trx aldıktan sonra trc 20 ile gönderebilirsin.
  • 08-10-2021, 12:35:41
    #5
    Trx bakın hocam
  • 08-10-2021, 12:44:16
    #6
    litecoin
  • 08-10-2021, 12:44:59
    #7
    trx- trc20 ağı ile 1 trx karşılığı yollayabilirsiniz.
  • 08-10-2021, 12:56:42
    #8
    Teşekkür ediyorum herkese TRX ile 1 dakika içinde transferi gerçekleştirdim. sadece 1TRX aldı.

    Konu kilit.#